popup

Szanowny Kliencie!

Dziękujemy, że odwiedziłeś naszą stronę internetową. W celu dostarczania Ci najlepszych ofert produktowych na rynku, potrzebujemy wyrażenia Twej zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj uważnie informacje poniżej i wyraź swoją zgodę.

W związku z faktem, że od dnia 25 V 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”), chcemy Cię poinformować o zasadach przetwarzania Twoich danych przez naszą firmę.

Bezpieczeństwo

Wszystkie dane które gromadzimy poprzez niniejszą stronę są w pełni bezpieczne, a przekazaną nam zgodę możesz w każdej chwili wycofać pisząc do nas na adres rodo@alkam-security.pl

Dane które przetwarzamy

Mając na myśli dane, mówimy o danych osobowych, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług związanych z niniejszą stroną internetową (np. zamówień, zapytań ofertowych, reklamacji itp.), w tym zapisywane w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie internetowej w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszej stronie internetowej. Każda ze stron internetowych które odwiedzasz, wymaga tych danych dla prawidłowego funkcjonowania (np. planowania zasobów serwerowych w oparciu o faktyczną liczbę odwiedzin, aby zapewnić jej szybkie działanie). Chroniąc Twoją prywatność, nie przetwarzamy danych w sytuacji w której nie jest to konieczne.

Administrator danych

Administratorem danych jest Alkam Security Sp. z o.o. Sp. k. (dalej „Alkam Security” lub „Spółka”) z siedzibą główną w Warszawie (01-529), przy ul. Kaniowskiej 104.

Cel przetwarzania danych

Przetwarzamy Twoje dane aby zapewnić Ci maksymalne bezpieczeństwo w ramach świadczonych przez nas usług, w tym aby wykryć ewentualne próby oszustwa lub nadużyć. Robimy to również w celu jak najlepszego dopasowania treści wyświetlanych na stronie internetowej (w tym między innymi ofert promocyjnych) do Twoich indywidualnych preferencji i oczekiwań. Przetwarzanie Twoich danych umożliwia nam również prowadzenie pomiarów i statystyk, które prowadzą do doskonalenia niniejszej strony aby była jak najbardziej przyjazna dla Ciebie.

Przekazywanie danych

Przetwarzane przez nas dane możemy przekazać – zgodnie z obowiązującym prawem – podmiotom które z nami współpracują w celu realizacji zadań niniejszej strony internetowej: np. agencjom marketingowym lub podwykonawcom naszych usług. Twoje dane możemy również przekazać podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – jeżeli wystąpią ze stosownym żądaniem w oparciu o określoną podstawę prawną.

Twoje prawa w odniesieniu do przekazanych nam danych

W odniesieniu do przetwarzania przez Alkam Security Twoich danych osobowych masz prawo:

1) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w dowolnym momencie,

2) do informacji o zakresie Twoich danych przetwarzanych przez naszą Spółkę,

3) do korekty błędnie zapisanych danych lub zakończenia przetwarzania,

4) do usunięcia przechowywanych danych osobowych (jeśli istnieją zobowiązania do przechowywania danych, masz prawo ograniczyć przetwarzanie),

5) do przeniesienia danych,

6) do złożenia skargi do organu nadzoru.

Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia przez nas usług, w tym również dopasowywania ich do Twoich zainteresowań i preferencji, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest:

1) niezbędność do zawarcia lub wykonania umowy której jesteś stroną (np. zapytania ofertowego, zamówienia na towaru lub usługi, reklamacje),

2) niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią (np. konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi poprzez sprawdzenie czy z Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba, dokonywanie pomiarów statystycznych w celach marketingowych,

3) Twoja dobrowolnie wyrażona zgoda.

Wybierz opcję „przejdź do sklepu”, jeżeli chcesz korzystać z naszej strony internetowej i wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Alkam Security Twoich danych osobowych (również w tzw. plikach cookies). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Masz prawo ją wycofać w dowolnym momencie poprzez przesłanie do nas stosownej informacji na adres e-mail: rodo@alkam-security.pl

Zwroty i reklamacje
  1. Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, dokonując zakupu na odległość, poza siedzibą lub oddziałem Spółki masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztem zwrotnej przesyłki do nas).
  2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Ciebie towarem.
  3. Pamiętaj, że bezpośrednie koszty zwrotu towaru (zwrotnego wysłania towaru do nas) ponosisz osobiście.
  4. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym uprzednio towarem, poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  5. Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru może nastąpić m.in. poprzez złożenie stosownego oświadczenia osobiście w jednym z oddziałów Alkam Security lub przesłania go na adres sklep@dvs.com.pl
  6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów musi zawierać Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz informację jakie produkty zostaną zwrócone.
  7. Towar należy zwrócić przesyłając go wraz ze stosownym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru oraz oryginałem dowodu zakupu na niżej podany adres:

Sklep internetowy DVS Polska

Kaniowska 104

01-529 Warszawa

  1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, że wyślesz do nas informację dotyczącą przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu 14 dni do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.
  2. W terminie do 14 dni od dnia, w którym przesłałeś/aś do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów, musisz zwrócić towar.
  3. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie oznaczenia fabryczne oraz oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru należy dokładnie zabezpieczyć paczkę, aby jej zawartość nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  4. Zwrot dokonanych płatności, w tym również kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia przez nas oferowany) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Alkam Security zwróconego przez Ciebie towaru.
  5. Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został wybrany przez Ciebie w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny wyrazisz zgodę na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku realizacją zwrotu towaru.
  6. W oddziale Alkam Security Klient nie otrzymuje zwrotu uiszczonych uprzednio płatności za towar.
  7. Każdorazowo zgłoszenie reklamacyjne należy realizować poprzez wypełnienie formularza reklamacji, zawierającego: imię i nazwisko kupującego, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, opis usterki.
  8. Wypełnione zgłoszenie reklamacyjne należy dołączyć do paczki z reklamowanym towarem lub dostarczyć osobiście do wybranego oddziału DVS Polska.
  9. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy przesłać na adres sklepu internetowego DVS Polska, który jest tożsamy z adresem do zwrotów (punkt 7).
  10. DVS Polska ustosunkuje się do złożonej reklamacji Klienta w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia uszkodzonego towaru wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
  11. Reklamowany towar powinien być czysty, posiadać wszystkie oznaczenia fabryczne oraz oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta. W przypadku wysyłki reklamowanego towaru należy dokładnie zabezpieczyć paczkę, aby jej zawartość nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  12. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do Klienta drogą pisemną na podany w formularzu reklamacyjnym adres e-mail.
  13. DVS Polska informuje, że Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji towaru, między innymi poprzez złożenie – po zakończeniu postępowania reklamacyjnego – wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek do pobrania http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje również możliwość złożenia skargi poprzez platformę internetową ODR Unii Europejskiej, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

DVS Polskaz myślą o Tobie!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl